Brrrrrrr

Har varit på konferens i Kiruna, denna gudsförgätna köldhåla ute på den svenska tundran. En natt på ishotellet i Jukkasjärvi blev det också. Det blev en stor upplevelse men kall. Dock gick det alldeles utmärkt att sova i -5. Ett diplom på att jag överlevt fick man också.

Nu är nästa stora utmaning att ta sig 9 km mellan Oxberg och Hökberg på ett par lagg. Ryktet lyder att det kan bli kamp mellan bloggarna på densamma. Håll utkik för en köttbulle med orange toppluva samt en långskank med tveksam diagonalteknik så får ni se.


Kommentarer
Postat av: Hamlet

Nu är det spikat att jag åker samma sträcka. Förhoppningsvis slipper vi tävla direkt mot varandra. Det skulle förmodligen inte sluta snyggt. Jag minns hur det såg ut när vi stötte stång. Mina aneurysm har fortfarande inte läkt.

Postat av: Sarke

Lycka är att få vara i Kiruna. I alla fall om man är på väg därifrån ut på fjället.

2007-02-20 @ 11:40:06
URL: http://sarke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback