Lyckad golfhelg!

Skönt att det börjar lossna på banan!

Under lördagen bevistades Sigtunabygdens GK. Det var en rätt trixig bana på sina ställen och i mycket bra skick. Rekommenderas! Hursomhelst har jag börjat komma överens med min spoon som används även vid utslag. Rätt många fairwayträffar blev det. Rondens höjdare var karriärens andra birdie på hål 9, ett kort par 4 med ett extremt smalt spelfält.

Idag har jag gått på hemmabanan 
Edenhof och skramlade ihop 40 p, utan några birdies men med mycket stabilt spel. Är dock skyldig Jens tre öl pga misslyckade utslag.

Kommentarer
Postat av: Sarke

40p är bra! Snart möts vi HCP-mässigt, jag höjer så fort jag får chansen och du bara sänker - bra grejer!

Postat av: Kingen

Länge sen det var nån typ av uppdatering på den häringa sidan nu??

2008-01-26 @ 14:54:33
Postat av: Leffe

Förlåt, nu skall jag börja skärpa mig. Jag lovar bättring!!

2008-05-02 @ 21:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback